ahlan wa sahlan

perhatian

blog ini masih lagi dalam proses baik pulih.
maaf atas segala kesulitan.
harpa maklum.

Sunday, January 31, 2010

Demi masa




waktu itu...waktu yang telah lama berlalu....dan waktu kini....saat ini....bagi aku lagu ni antara lagu nasyid yang terbaik....liriknya penuh mesej...lagunya penuh beralun...muziknya....aku fanatik raihan pada masa itu...teringat masa album demi masa ini mula mula keluar....album penuh yang ke 4...aku merompak dengan berbayar di kuala lumpur....rasa puas...untuk album ini jugak aku telah membelinya untuk kedua kali....bagi aku ia berbaloi....hampir semua lagu di dalam album itu melekat di hati...raihan bukan kumpulan nasyid berkiblatkan cinta sesama manusia...tidak seperti kumpulan nasyid yang lain...itu salah satu faktor aku tergila gilakan raihan...tapi itu adalah waktu dulu.....

No comments:

Post a Comment

Dari Abdullah bin 'Amr r.a., Rasulullah s.a.w. bersabda:
"Sampaikanlah PesanKu Biarpun Satu Ayat..."