ahlan wa sahlan

perhatian

blog ini masih lagi dalam proses baik pulih.
maaf atas segala kesulitan.
harpa maklum.

Monday, January 4, 2010

Si Mata Satu

16011431H
02012010M
sabtu

hari tu aku pegi KL sntral...sbb nk smbt bday kwn sek. lama aku dlu...lpas mkn2 kitaorg plan nk pegi tgk wyg kt KLCC...smpai sana dgn suasana penuh sesak..mklm la hari minggu...aku trus pg beratur nk beli tiket kat kaunter ekspres..utk citer avatar...last2 sampai turn aku tiket da abs..so tpksa la tgk cite lain..masa kat kaunter tu ada la dia bg kelendar..aku agak je sbb da masuk thn baru msti org bg kelendar...masa tu pkul 2.30pm..kitaorg pegi solat dlu kat tingkat bwh sbb wyg start pkul 3.30pm..lps solat aku bkak la kelendar yg tgh bergulung tu...bila bkak je...terkejut pn ada..kecewa pn ada....kecewa sbb mati2 ingat dapat kelendar...tapi tup2 dapat poster ni...






terkejutnya sbb gmbo tu...ada satu je mata...aku da x fikir lain dah masa tu....tapi knpe org yg bt poster tu x buat muka pnh..padahal bkn main besar lagi poster tu...x kan kebetulan je kot...aku pn x pasti...last aku buang je poster tu...mlas la nk fikir2 lagi....bg aku tu semua propaganda pihak tertentu....




All Seeing Eye, Eye of Horus atau Mata Dajjal









mugkin kita dah terbiasa dgn cerita dan gmbr mcm ni...dan itulah harapan 'mereka' terhadap kita agar terbiasa dgn perkara ni...kita mungkin terfikir ape kaitan gmbr ni dgn 'mereka'? ape salahnya simpan gmbr ni? knpe? dan mcm2 lagi.... aku pn x brape reti nk jwb..klau rajin boleh la selami pasal 'mata satu ni kat blog ni..
http://holywar-efairy.blogspot.com/2009/09/secret-signs-all-seeing-eye-around-us.html


semoga kita mendapat maklumat dan manfaat...

No comments:

Post a Comment

Dari Abdullah bin 'Amr r.a., Rasulullah s.a.w. bersabda:
"Sampaikanlah PesanKu Biarpun Satu Ayat..."